εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος, στηρίζεται στους παρακάτω 3 πυλώνες:
Είμαι
Στην 1η ενότητα, οι δραστηριότητες επικεντρώνονται στην κατανόηση των ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, των αναγκών, των επιθυμιών, καθώς και των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των μαθητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μαθαίνω
Εξελίσσομαι
Το σχολείο ως μια δυναμική κοινότητα μάθησης
Το εκπαιδευτικό υλικό του Οδηγού βασίζεται στις αρχές της θετικής ψυχολογίας, της εμπειρικής, βιωματικής και συνεργατικής μάθησης, της συμπερίληψης και του σεβασμού της διαφορετικότητας. Παράλληλα, η παιδαγωγική βάση του Οδηγού στηρίζεται στη συνεργατική προσέγγιση μεταξύ εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μαθητών/τριών για τη δημιουργία σύγχρονων και προσαρμοστικών περιβαλλόντων μάθησης.
Έτσι, το σχολείο μπορεί να γίνει μια δυναμική κοινότητα όπου όλοι οι συμμετέχοντες έχουν ενεργό ρόλο, συμβάλλοντας στην παραγωγή και την ανταλλαγή γνώσης!
Ο ρόλος των Εκπαιδευτικών
Οι εκπαιδευτικοί έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Με τις γνώσεις και δεξιότητές τους, οργανώνουν και υλοποιούν τις δραστηριότητες που βοηθούν τους μαθητές/τριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να μάθουν για την αξία του χρήματος και τη σωστή οικονομική διαχείριση. Πιο συγκεκριμένα:
Επεξήγηση συμβόλων του Οδηγού

Θεωρητικό πλαίσιο

Υποστηρικτικό υλικό

Στόχοι

Αναστοχασμός

Quotes

H/W

Tip
